• Kaydol
  • Sepetinizde ürün bulunmuyor.

Bu kurs ile müşteri ilişkileri, müşteri algısını ve duygusunu etkileyip satışı gerçekleştirmek için gerekli stratejileri öğreneceksiniz. Bu stratejiler sayesinde satış ve pazarlama alanında kariyer yapmaya başlayacak, kulaktan dolma bilgilerle satış profesyoneli olmayıp, bilerek, anlayarak yapacağınız bir kariyer basamağıdır. Bu eğitimden sonra gelirlerinizin arttığını fark edeceksiniz…

“Bu kursun sonunda , akşam yemeği partilerinde, mağazalarda, fuarlarda satış ve pazarlama sorunları hakkında güvenle konuşabileceksiniz ”

Ders Konuları

Dersler
Satışın Formülü 00:14:00
Satışta Sunum Yaparken Dikkat Edilecekler 00:10:00
Sunum Stratejilerinin İlkeleri – 1 00:07:00
Sunum Stratejilerinin İlkeleri – 2 00:04:00
Satış ve Pazarlamada Stratejiler
Sunum Stratejilerine Giriş 00:06:00
Sunum Stratejileri 00:03:00
Ürün Özellikleri Yaklaşımı 00:05:00
Ürün Avantajı Yaklaşımı 00:03:00
Ürün Faydası Yaklaşımı 00:06:00
Tepki Stratejisi 00:06:00
Sorun Çözme Yaklaşımı 00:04:00
Karma Yaklaşım 00:04:00
NAIDAS Modeli 00:05:00
Satış Pazarlama İlkeleri
Satışta unutmaması gereken bazı ilkeler 00:12:00
İhtiyacın Hissettirilmesi 00:08:00
Dikkat Çekme 00:12:00
İlgi ve İstek Uyandırma 00:13:00

Ders Yorumları

YOK

yıldız
  • 5 Yıldız0
  • 4 Yıldız0
  • 3 Yıldız0
  • 2 Yıldız0
  • 1 Yıldız0

Bu derse henüz yorum yapılmadı. İlk yorum yapan siz olabilirsiniz.

X